OS i Tokyo 2021

Nu har du chansen att låta ditt företags varumärke stärkas och vara med på svenska folkets fest.

Olympiska spelen – en nationell angelägenhet, en regional möjlighet!

OS är framflyttat till 2021 p.g.a coronaviruset – Covid 19

Det beslutade Internationella Olympiska Kommittén (IOK) tillsammans med japanska myndigheter och organisationskommittén för spelen i Tokyo.

Vi på Airtime Sales har full förståelse för beslutet som är taget. Gällande OS-paketering så kommer den att följa med till 2021 med reservation om eventuella förändringar i paketet.

Spelen kommer att arrangeras 23 juli – 8 augusti 2021.

 

Varför annonsera i olympiska spelen?

De olympiska spelen förenar oss i glädje, förhoppningar, besvikelser och gastkramande spänning. Under drygt två veckor samlas vi för att följa våra svenska hjältar.

Nu har du chansen att låta ditt företags varumärke stärkas och vara med på svenska folkets fest. Vi erbjuder dig som annonsör regionala spotpaket kring olympiska spelen i Tokyo sommar 2021.

Du kan välja en eller flera av våra 19 regioner och på så sätt skräddarsy din kampanj. Du har alltså möjlighet att geografiskt styra var i landet er kampanj ska synas. Träffsäkert och kostnadseffektivt.

Ta chansen och vara en del av den olympiska andan och tillsammans med oss göra olympiska spelen till en underhållande och älskad folkfest!

 

Tidigare kund som köpte vår OS-paketering

”Vi på EXIN har under åren provat oss fram med olika medier men aldrig TV. När möjligheten kom upp med att vara med och synas under OS-sändningarna tvekade vi aldrig. Ett bra erbjudande och proffsig uppföljning hela tiden. Resultatet var precis vad vi önskade oss. Många ringde, mailade och talade om att de sett vår film på TV. Målet var att fortsätta bygga vårt varumärke i ett nytt media. EXIN är nöjda med resultatet av vår kampanj.”
Patrik Lundstedt
VD på EXIN

Intresserad?